کارت‌های همستر کامبت ۹ تیر ۱۴۰۳ | ۵ میلیون سکه را سریع به دست بیاورید!

کومبو روزانه یکی از خدمات ایجاد کنندگان بازی همستر کامبت است که باعث می‌شود شما با به دست آوردن سه کارت روزانه ۵ میلیون سکه به حسابتان اضافه کنید.
کارت‌های همستر کامبت ۹ تیر ۱۴۰۳ | ۵ میلیون سکه را سریع به دست بیاورید!
کد خبر : ۶۸۶۳۱

کومبو روزانه (Daily Combo) از پرسودترین بخش‌های بازی همستر کامبت است. برای دریافت سکه‌های کومبو، شما باید ۳ کارت همستر را از بخش Mine انتخاب کنید. در این بخش، چهار قسمت زیر وجود دارند که باید کارت‌ها را از میان آنها پیدا کنید:

سه کارت روزانه همستر (Daily Combo) یا دیلی کومبو، بخشی در بازی تلگرامی همستر کامبت است که به مخاطبانی که هر ۳ کارت مشخص شده آن روز را پیدا کنند، ۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون سکه جایزه می‌دهد. این کارت‌ها موقتی هستند و فقط برای ۲۴ ساعت فعال می‌مانند و برای روز بعد تغییر خواهند کرد. هر کارت کمبو، شامل سه کارت عادی است که با فعال کردن آن، سود ساعتی شما به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

همستر کامبت با یک ابتکار جالب این بازی سرگرمی - مالی تلگرامی را با ارائه کارت‌های روازنه کومبو برای دریافت ۵ میلیون سکه همراه ساخته است.
کارت‌های بازی همستر کامبت چیست؟

کارت‌های همستر کامبت ۹ تیر ۱۴۰۳ | ۵ میلیون سکه را سریع به دست بیاورید!

کارت‌های همستر یا دیلی کمبو چیست؟
کمبوی روزانه (Daily Combo) یکی از پرسودترین بخش‌های بازی همستر کمبت است. برای دریافت جوایز کمبو، شما باید ۳ عدد از کارت‌های همستر را از بخش Mine انتخاب کنید. در این بخش، چهار قسمت زیر وجود دارند که باید کارت‌ها را از میان آنها بیابید:

Markets
PR&Team
Legal
Specials
روند یافتن کارت‌های امروز همستر بسیار جذاب است؛ چراکه همه کاربران به یکدیگر کمک می‌کنند تا زودتر آنها را بشناسند و جایزه کمبو‌های روزانه را دریافت کنند.

 

با پیدا کردن سه کارت کامبو می‌توانید یک مرحله سطح خود را بالا ببرید و همزمان ۵.۰۰۰.۰۰۰ سکه (توکن) جایزه بگیرید.

 
سه کارت بازی همستر کامبت (کامبو) امروز شنبه ۹ تیر:
نکته ۱: این کارت‌ها تا ساعت ۱۵:۳۰ روز یکشنبه ۱۰ تیر معتبر هستند و کارت‌های روز‌های یکشنبه و دوشنبه فردا در نواندیش منتشر می‌شوند.

نکته ۲: هرروز و هرشب کد مورس و کارت‌های بازی همستر کامبت امروز و امشب را به صورت آنلاین در این لینک دنبال کنید.

 

کارت‌های همستر را چگونه به دست آوریم؟
شما می‌توانید ازطریق همین صفحه کارت‌های امروز همستر را مشاهده کنید. بااین‌حال، احتمال دارد که بعضی از این کارت‌ها برای شما قفل باشند. بنابراین، لازم است که به توضیحات زیر هر کارت توجه کنید و اقدامات لازم را مانند ارتقای یک کارت دیگر یا دعوت‌کردن از دوستان بیشتر، انجام دهید تا کارت مورد نظر برای شما باز شود. به یاد داشته باشید که سکه‌های همستر با هدف ارتقای سطح کاربری و دریافت «درآمد غیرفعال» (Profit) بیشتر به شما داده شده‌اند؛ پس در خرج‌کردن آنها خساست به خرج ندهید. تیم سازنده همستر نیز بر این مسئله تأکید دارد که افزایش پرافیت، از جمع‌کردن سکه، اهمیت بیشتری دارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر